Mgr. Ivan Pudiš
Hlavné mesto SR Bratislava
Študoval na Právnickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Oblasti verejného obstarávania sa venuje 9 rokov, počas ktorých získal bohaté skúsenosti nielen pri riešení námietok a kontrole zákaziek ale hlavne pri realizáciách mnohých verejných nákupov. Štyri roky pracoval na Úrade pre verejné obstarávania, odbore dohľadu. V súčasnosti pracuje pre Hlavné mesto SR Bratislava, je členom Rady Úradu pre verejné obstarávanie, členom Osobitnej komisie Úradu pre verejné obstarávanie a od roku 2022 pôsobí aj v konzultantskej spoločnosti Trivo s. r. o. Verejné obstarávanie podľa neho netreba vnímať ako prekážku, ale ako možnosť nakupovať za verejné zdroje rozumne, efektívne a s pridanou hodnotou.
Mgr. Rasťo Kovaľ
Cequence
Rasťo je spoluzakladateľ slovenského riešenia Cequence, ktoré využíva najnovšie technológie (strojové učenie, umelá inteligencia, NLP) a integruje ChatGPT od Open AI na moderné riadenie kontrakt manažmentu. Do tímu Cequence prináša 15-ročné skúsenosti z vedúcich pozícií v rámci kontrakt manažmentu, procesného inžinierstva a digitálnych inovácií v oblasti procurementu. Pre nadnárodné spoločnosti vyjednával zmluvné podmienky pri nákupoch v hodnote viac ako 50 miliónov eur. Jeho záujem o technológie našiel uplatnenie pri neustálom zlepšovaní procesov riadenia zmlúv, zvyšovaní efektivity tímu a internej spolupráce vo firme.
Martin Očkáš
MH Teplárenský holding, a.s.
V oblasti obstarávania pracuje 22 rokov, počas ktorých prešiel od párovania faktúr a kontroly nákupu, cez operatívneho nákupcu k strategickému a posledných 11 rokov pracuje na pozícii manažéra nákupu. Z toho posledných 8 rokov v rôznej miere participoval aj na verejnom obstarávaní, a to hlavne pri EU fondových zákazkách. Väčšiu časť svojho profesionálneho života pracoval pre súkromné spoločnosti a posledné 3 roky pracuje pre štátnu holdingovú akciovú spoločnosť MH Teplárenský holding, a.s.
V obstarávaní ho najviac zaujíma nastavovanie, optimalizácia, digitalizácia a automatizácia procesu Procure to Pay s cieľom znížiť administratívnu záťaž, zefektívniť proces, eliminovať riziká fraudu a samozrejme dosiahnuť najlepšie možné obchodné podmienky.