Konferencia

MARATÓN VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA 2022

03. - 04. máj 2022

Grand hotel Permon **** , Podbanské

Chcem sa zaregistrovať

Pokračovať nižšie

MARATÓN VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA 2022

Vaša obľúbená konferencia pokračuje svojim II. ročníkom. Tešiť sa môžete na:

  • 10 špičkových hostí
  • 14 odborných tém
  • 3 interaktívne workshopy

Na konferencii v Podbanskom sa snúbi naoko nezlučiteľné – vzdelávanie, čarokrásna príroda a relax. Naši špičkoví odborníci svojimi vedomosťami, výberom tém, v neposlednom rade inovatívnym, moderným prístupom k vzdelávaniu vás presvedčia o tom, že v príjemnom prostredí sa dá vedomosti absorbovať ľahšie.

Pridanou hodnotou je, že diskutovať o problémoch, ktoré vás trápia viete počas celého dňa aj s ostatnými účastníkmi.

Hostia

Moderátor

Mgr. Branislav Hudec

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR

Pôsobí na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR ako riaditeľ odboru verejného obstarávania a plní úlohy aj pre sekciu Centrálny koordinačný orgán. Má 14-ročné skúsenosti v oblasti verejného obstarávania, vrátane pôsobenia na ÚVO a MFSR.

Moderátor

Ing. Miroslava Packová, PhD.

eduveo

Špecializuje sa na komplexnú analýzu vnútropodnikových procesov. Svoje skúsenosti nadobudla aj v oblasti firemného nákupu, z ktorého sa snaží preberať viaceré inšpiratívne prístupy a aplikovať ich v podmienkach verejného obstarávania.

Hosť

Mgr. Michal Garaj

Hlavné mesto SR Bratislava

Vedie oddelenie verejného obstarávania v Hlavnom meste SR Bratislave. Pôsobil aj na rôznych pozíciách na Úrade pre verejné obstarávanie. O verejnom obstarávaní píše, prednáša, premýšľa a baví ho na ňom viac jeho ekonomická stránka, ako tá právna. S kolegami sa preto snažia obstarávať nielen v súlade so zákonom, ale aj rozumne.

Hosť

Mgr. Ľubomír Gašparík

Ultima Ratio, s.r.o.

Problematike verejného obstarávania sa venuje takmer 20 rokov. Pôsobil v rezortoch štátnej správy, ako aj na akademickej pôde. Realizoval rôzne verejné obstarávania financované aj z prostriedkov EU a od roku 2014 pôsobí v spoločnosti Ultima Ratio, s.r.o. na pozícií špecialistu pre verejné obstarávanie.

Hosť

JUDr. Miroslav Cák

AGM Partners

Vedie verejno-obstarávací tým právnikov v advokátskej kancelárii AGM partners. Verejným obstarávaniam sa venuje celý svoj profesný život. Je členom rozkladovej komisie českého Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Pred príchodom do AGM partners pracoval 7 rokov ako firemný právnik v medzinárodných stavebných spoločnostiach. K verejným obstarávaniam sa snaží pristupovať proklientsky a s dôrazom na férovú súťaž.

Hosť

Mgr. Ivan Pudiš

Hlavné mesto SR Bratislava

Člen Rady ÚVO. Aktuálne pôsobí na Magistráte hlavného mesta SR Bratislava na oddelení verejného obstarávania, kde sa spolu s kolegyňami a kolegami snažia obstarávať rozumne, efektívne a s pridanou hodnotou. V minulosti pracoval ako advokátsky koncipient a v rokoch 2015 až 2019 pôsobil na Úrade pre verejné obstarávanie, na odbore dohľadu.

Hosť

Ing. Ondrej Kuruc, PhD.

Ministerstvo zdravotníctva SR

Generálny riaditeľ sekcie verejného obstarávania na Ministerstve zdravotníctva SR. Optimista ktorý verí, že štát dokáže nakupovať rovnako efektívne ako firemný nákup.

Hosť

Mgr. Ľubomír Kubička

Ministerstvo vnútra SR

Pôsobí na Ministerstve vnútra SR ako riaditeľ odboru verejného obstarávania. V oblasti verejného obstarávania sa pohybuje 12 rokov a predtým sa venoval obchodnému právu v súkromnej sfére.

Hosť

Ing. Ferdinand Sekáč

Západoslovenská distribučná, a.s.

Aktuálne pracuje ako metodik verejného obstarávania v Západoslovenskej distribučnej, a.s. Verejnému obstarávaniu sa venuje už takmer 20 rokov, pre verejného obstarávateľa ako hlavný metodik centrálneho nákupu v Národnej banke Slovenska a v súčasnosti pre obstarávateľa. Realizuje predovšetkým zložité a náročné verejné obstarávania. Rád uplatňuje nové a Inovatívne riešenia.

Hosť

Mgr. Jakub Michalica

AGM partners

Je členom advokátskej kancelárie AGM partners, v ktorej sa venuje procesom verejného obstarávania z pohľadu verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ako aj z pohľadu záujemcov a uchádzačov, ktorým poskytuje komplexné právne služby počas celého procesu verejného obstarávania. Jednou z jeho špecializácií je aj oblasť budovania integrovanej dopravy a obstarávanie verejnej autobusovej dopravy.

Hosť

Mgr. Peter Lago

Západoslovenská distribučná, a. s.

Po ukončení štúdia na právnickej fakulte v Bratislave pôsobil na pozícii firemného právnika v nadnárodnej spoločnosti so zameraním na obchodné právo a obchodné verejné súťaže. Pôsobil aj na Úrade pre verejné obstarávanie ako hlavný štátny radca v Kancelárii rady úradu. Aktuálne pôsobí ako expert pre verejné obstarávanie v spoločnosti Západoslovenská distribučná, a. s.

Program

1. deň | Hlavný panel - "Panoráma"

09:00 - 10:00
Registrácia

10:00 - 10:15
Slávnostné privítanie & predstavenie hostí

10:15 - 11:45
Súboj princípov – ako sa správne rozhodovať?

Dilema každého nákupcu: požiadať o doplnenie alebo vylučovať? Ako sa správne rozhodnúť? Odpoveď na to, ako na jednotlivé prípady nahliadať nám môžu poskytnúť práve princípy verejného obstarávania. Nenechajte si ujsť súboj princípov, za ktoré budú „biť“ naši lektori, ktorých na záver rozsúdia tak účastníci konferencie ako aj členovia Rady ÚVO.


11:45 - 13:00
Obed

13:00 - 14:00
Ako zvýšiť počet ponúk? Stretnite svojich dodávateľov!

Ako sa vysporiadať s problémom nízkej účasti dodávateľov? Mesto Bratislava k tomu pristúpilo naozaj inovatívne, keď zorganizovalo podujatie s názvom „Stretni svojich dodávateľov“ (Meet the byuer). Hromadné stretnutie s dodávateľmi a diskusia týkajúca sa bariér pre účasť v zákazkách mesta viedli k viacerým procesným úpravám - Aké kroky mesto pri organizácii tohto postupu uskutočnilo, aké závery a s akým dopadom na účasť v zákazkách to prinieslo? Aj to sa dozviete na našej konferencii.


14:00 - 14:30
Prestávka | občerstvenie

14:30 - 16:00
Ukážky dobrej praxe, ktorými sa oplatí inšpirovať

3 organizácie = 3 ukážky dobrej praxe pri realizácii verejných obstarávaní. Inšpirujte sa praktikami, ktoré vám predstavia naši traja hostia.


19:00 - 22:00
Slávnostná večera & spoločenský program

1. deň | Praktický panel - "Modrá sála"

09:00 - 10:00
Registrácia

10:00 - 10:15
Slávnostné privítanie & predstavenie hostí

10:15 - 11:45
Program v Hlavnom paneli

V tomto čase prebieha program konferencie len v Hlavnom paneli








-


11:45 - 13:00
Obed

13:00 - 14:00
Výrazný nárast cien - ako sa s nim vysporiadať?

Rastúce ceny v dôsledku mimoriadnych udalostí, ktorým v poslednej dobe čelíme majú dopad na aktuálne plnenia už uzatvorených zmlúv. Ako sa s tým vysporiadať pri zmluvách financovaných tak z eurofondov ako aj interných zdrojov? Nadviažeme aj na problematiku indexácie cien, ktorou sme sa zaoberali na jesennej konferencii.






14:00 - 14:30
Prestávka | občerstvenie

14:30 - 16:00
Program v Hlavnom paneli

V tomto čase prebieha program konferencie len v Hlavnom paneli



19:00 - 22:00
Slávnostná večera & spoločenský program

2. deň | Hlavný panel - "Panoráma"

09:00 - 10:30
Problémy a možnosti v Zákazkách s nízkou hodnotou

Ako budú po novelizácii vyzerať zákazky s nízkou hodnotou v praxi? Ako primerane aplikovať ustanovenia zákona platné pre vestníkové súťaže a ako sa vysporiadať s vnútorným auditom? Čo všetko si môžeme v zákazkách s nízkou hodnotou „dovoliť“? Aj o tom budeme diskutovať s našimi skúsenými lektormi.


10:30 - 11:00
Prestávka | občerstvenie

11:00 - 12:30
Obstarávania, v ktorých zásadnú rolu hrá kvalita

Hlavné mesto Bratislava je studnicou dobrých nápadov, ktoré sa oplatí „obkukať“. V tomto paneli nám jeho zástupcovia ukážu 4 rôzne spôsoby, ktorými obstarali architektonické služby – medzi nimi aj obstarávanie bez cenového kritéria, či súťažný dialóg. Na svoje si prídu aj tí, ktorí architektonické služby neobstarávajú, nakoľko princípy, na ktorých sú tieto súťaže postavené je možné aplikovať pri obstarávaní akýchkoľvek služieb, kde kvalita hrá zásadnú rolu.


12:30 - 13:30
Obed

13:30 - 15:00
Problematické aspekty novely

Prvý mesiac platnosti novely zákona o verejnom obstarávaní bude za nami. Aké praktické problémy priniesol a ako si procesy nastavili naši hostia? V tomto paneli vám prinesieme výber z problematických aspektov novely.


2. deň | Praktický panel - "Modrá sála"

09:00 - 10:30
VO BOX – výber zaujímavých rozhodnutí Rady ÚVO

Obľúbený formát VO BOX-u sme pre vás pripravili aj počas tejto konferencie. Vybrali sme pre vás niekoľko rozhodnutí rady ÚVO, o ktoré sa praxi budete vedieť oprieť. Chýbať nebude ani interaktívne hlasovanie v ktorom sa stanete aj vy členom Rady.



10:30 - 11:00
Prestávka | občerstvenie

11:00 - 12:30
Ako sme obstarali lokálne potraviny

Obstarávanie kvalitných potravín vie potrápiť nejedného nákupcu. Pozrite sa s nami na jedno úspešné verejné obstarávanie, ktorého výsledkom je dodávanie kvalitných lokálnych potravín v Mestskej časti Bratislava - Petržalka.

Cenník

Vyberte si typ vstupného podľa Vašich preferencií. Všetky ceny sú uvedené bez DPH.

Osobná účasť + video záznam z celej konferencie

290,00

  • vstup na konferenciu - Grand hotel Permon ****
  • video záznam zo všetkých panelov
  • vzdelávacie materiály (tlačené a elektronické)
  • odpovede na Vaše otázky
  • bohaté občerstvenie, obedy, slávnostná večera a taška plná prekvapení ;-)

Buďte súčasťou jarného top podujatia v oblasti verejného obstarávania v SR a pripomeňte si dôležité momenty vďaka video záznamom zo všetkých panelov..

Mám záujem
ŽIVÉ VYSIELANIE + ZÁZNAM Z OBOCH PANELOV

190,00

  • živé vysielanie z Hlavného panelu z pohodlia Vašej kancelárie aj domova
  • záznam z Hlavného panelu
  • záznam z Praktického panelu
  • odpovede na Vaše otázky
  • vzdelávacie materiály (elektronické)

Nemôžete sa zúčastniť, je pre Vás Podbanské ďaleko alebo sa obávate epidemiologickej situácie? Buďte s nami prostredníctvom živého vysielania alebo záznamov z oboch panelov.

Mám záujem

Informácie o ubytovaní

Účastníci konferencie majú možnosť využiť zľavnené ubytovanie v GRAND HOTEL PERMON **** na Podbanskom.

Zľavnené ubytovanie 03.-04.máj 2022:

Rezerváciu ubytovania je potrebné vykonať nasledovne:

  1. Vyplniť kontaktný formulár na web stránke hotela: https://www.podbanskeresort.sk/kongres/kontakt
  2. Do poľa – Názov konferencie, uviesť: EDUVEO


Zľavnené ubytovanie deň pred alebo deň po konferencii:

Ubytovanie je možné aj v termínoch 02.-03. a 04.-05. máj, ale dostupný je však len obmedzený počet izieb. Preto ak máte záujem o ubytovanie deň pred alebo deň po konferencii, vykonajte rezerváciu čím skôr.

V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás môžete kontaktovať na emailovej adrese info@eduveo.sk alebo telefonicky +421 948 877 663

GRAND HOTEL PERMON ****

1-lôžková izba | 100,00 € osoba/noc

2-lôžková izba (izba obsadená 2 osobami) | 65,00 € osoba/noc

Ubytovanie zahŕňa:

  • Raňajky formou bufetu
  • Parkovanie pri GRAND HOTEL PERMON ****
  • Vstup do AQUA & KIDS´ Paradise

Uvedené ceny za ubytovanie sú vrátane DPH.

Partneri

Ultima Ratio, s.r.o.
Eranet
AGM Partners
Ostrožovič
Otidea

Registrácia

Nahrávam

Kontakt

V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať.

Správa

Organizátor

innovis, s.r.o.
Moldavská cesta 10/B, 040 11 Košice

IČO: 47894458
IČ DPH: SK2024139656

Zápis v OR OS Košice I, oddiel: Sro, vložka č. 36278/V

Grand hotel Permon ****

Pribylina 1486, Podbanské

V rezorte Podbanské nájdete jeden z najobľúbenejších hotelov na Slovensku - známy Grand hotel Permon**** s jedným z najväčších a najvyhľadávanejších hotelových wellness komplexov na Slovensku - Permon´s Paradise.

Webstránka hotela