20. máj 2021
Živé vysielanie , Online
Chcem sa zaregistrovaťPokračovať nižšie
20. máj 2021
od 09:00 do 16:30
Online
4 špičkoví lektori
Zúčastnite sa výnimočného stretnutia špičkových odborníkov v oblasti verejného obstarávania, ktorí budú diskutovať o najaktuálnejších témach. A ako vždy, bude to odborné, moderné a hravé :-)
Exkluzívne začneme návrhom novely zákona, ktorá bola zverejnená len 12.05.2021!
Prepájame teóriu s praxou – na praktických príkladoch si ukážeme ako pripraviť kvalitný opis predmetu zákazky, či ako nastaviť zmluvu a zmluvné podmienky. Špeciálna pozornosť bude venovaná horúcej téme - obstarávaniu IKT.
Člen Rady ÚVO. Pôsobí ako lektor a konzultant v oblasti verejného obstarávania a venuje sa aj publikačnej činnosti. V minulosti pracoval na ÚVO a bol vedúcim útvaru verejného obstarávania na MÚ v Trnave. Je jedným zo spoluautorov zákona č. 343/2015.
Špecializuje sa na komplexnú analýzu vnútropodnikových procesov. Svoje skúsenosti nadobudla aj v oblasti firemného nákupu, z ktorého sa snaží preberať viaceré inšpiratívne prístupy a aplikovať ich v podmienkach verejného obstarávania.
Pôsobí na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR ako riaditeľ odboru verejného obstarávania a plní úlohy aj pre sekciu Centrálny koordinačný orgán. Má 14-ročné skúsenosti v oblasti verejného obstarávania, vrátane pôsobenia na ÚVO a MFSR.
Viac než 15 ročné skúsenosti zúročené ako kontrolór ÚVO, jeden z najväčších slovenských uchádzačov a nakoniec ako poradca pre ústredné orgány štátnej správy a ich organizácie, ako aj pre rôznych dodávateľov. Od 2017 s kolegami vedie časopis Verejné obstarávania v kocke. Špecialista na revízne postupy.
Čo pre nás Úrad vlády spolu s Úradom pre verejné obstarávanie pripravili tentokrát? Naši lektori vás oboznámia s najväčšími zmenami, ktoré novela prináša, akými sú napr. nové limity, zavedenie profesionalizácie verejného obstarávania prostredníctvom odborných garantov, zmeny v námietkach a mnohé ďalšie.
Veľká novela prináša naozaj mnoho zmien. Niektoré z nich zjednodušia život verejného obstarávatelia, iné trochu skomplikujú. V rámci úvodu nášho VO BOXu sa tak zameriame na analýzu zmien, ktoré novela prináša a na ich dopad v praxi. Účinnosť novely je navrhovaná k 1.1.2022, pripravme sa tak na ňu už teraz.
Obstarávanie IKT je z hľadiska neustáleho vývoja potrieb verejného obstarávateľa a dostupných technológií jedným z najkomplikovanejších obstarávaní s akými sa stretávame. Čo platilo včera už dnes nemusí byť aktuálne. V tejto časti školenia si tak povieme, ako aplikovať tzv. agilný prístup, ako sa vysporiadať s obstarávaním licencií a prečo sú prípravne trhové konzultácie pri tomto predmete zákazky také dôležité.
Obstarávanie IKT je z hľadiska neustáleho vývoja potrieb verejného obstarávateľa a dostupných technológií jedným z najkomplikovanejších obstarávaní s akými sa stretávame. Čo platilo včera už dnes nemusí byť aktuálne. V tejto časti školenia si tak povieme, ako aplikovať tzv. agilný prístup, ako sa vysporiadať s obstarávaním licencií a prečo sú prípravne trhové konzultácie pri tomto predmete zákazky také dôležité.
Detail tejto časti:
Dôsledné premietnutie súťažných podmienok do podmienok zmluvných je jedným z najdôležitejších krokov zabezpečujúcich rovnováhu medzi verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom a dodávateľom. V tejto časti nášho školenia sa tak dozviete, na čo v zmluve nezabudnúť, za akých podmienok je ju možné upravovať a akým chybám by ste sa pri tvorbe zmluvy a dodatkov mali vyhnúť.
Dôsledné premietnutie súťažných podmienok do podmienok zmluvných je jedným z najdôležitejších krokov zabezpečujúcich rovnováhu medzi verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom a dodávateľom. V tejto časti nášho školenia sa tak dozviete, na čo v zmluve nezabudnúť, za akých podmienok je ju možné upravovať a akým chybám by ste sa pri tvorbe zmluvy a dodatkov mali vyhnúť.
Detail tejto časti:
Nediskriminačný opis predmetu zákazky je častokrát ťažké dosiahnuť. Ako detailne popísať požadované tovary/služby/práce a ako pracovať s pojmom ekvivalent? Na príkladoch z praxe, či rozhodnutiach Úradu pre verejné obstarávanie si ukážeme na čo si treba dať pri opise predmet zákazky pozor a ako v sa v tejto problematike pohybovať.
Nediskriminačný opis predmetu zákazky je častokrát ťažké dosiahnuť. Ako detailne popísať požadované tovary/služby/práce a ako pracovať s pojmom ekvivalent? Na príkladoch z praxe, či rozhodnutiach Úradu pre verejné obstarávanie si ukážeme na čo si treba dať pri opise predmet zákazky pozor a ako v sa v tejto problematike pohybovať.
Detail tejto časti:
Vyberte si typ vstupného podľa Vašich preferencií. Všetky ceny sú uvedené bez DPH.
Nevyhovuje vám termín živého vysielania? Nevadí, z celého školenia bude vyhotovený video záznam, ku ktorému bude mať každý účastník prístup. Záznam bude vyhotovený do 7 dní odo dňa ukončenia školenia.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať.
innovis, s.r.o.
Moldavská cesta 10/B, 040 11 Košice
IČO: 47894458
IČ DPH: SK2024139656
Zápis v OR OS Košice I, oddiel: Sro, vložka č. 36278/V
V takomto prípade máte dve možnosti: podujatia môže zúčastniť Váš náhradník; alebo objednávku stornovať. Zo školenia však bude vyhotovený záznam ku ktorému bude mať každý účastník prístup - celé školenie si tak viete kedykoľvek pozrieť.
Áno. Pri zrušení objednávky do 14 dní pred konaním podujatia sa storno poplatok neúčtuje. Pri zrušení objednávky do 7 dní pred konaním podujatia sa uplatňuje 50%-ný storno poplatok. Pri zrušení objednávky v lehote kratšej ako 7 dní sa uplatňuje 100%-ný storno poplatok.
Svoje návrhy môžete zaslať na kontakt organizátora uvedený nižšie. Súčasne, počas celého podujatia bude k dispozícii aplikácia sli.do, prostredníctvom ktorej budete môcť klásť našim hosťom otázky.
Hotel Park Inn by Radisson Danube Bratislava je úplne nové zariadenie situované v historickom centre mesta v blízkosti Bratislavského hradu a pri rieke Dunaj.
Webstránka hotela