23. marec 2021
TECHNICOM , Košice
Chcem sa zaregistrovaťPokračovať nižšie
23. marec 2021
od 09:00 do 15:30
Online
2 lektori
Zúčastnite sa nášho celodenného seminára a dozviete sa ako sa vysporiadať s problémami, ktoré každodenný život verejného obstarávania prináša.
Prepájame teóriu s praxou – na praktických ukážkach Vás naučíme ako sa vysporiadať s konfliktom záujmom, ako pracovať s požiadavkami na prax expertov, či s certifikátmi uchádzačov. Na záver sa budeme venovať tomu, ako si zjednodušiť život pri realizácii zákaziek s nízkou hodnotou.
Člen Rady ÚVO. Pôsobí ako lektor a konzultant v oblasti verejného obstarávania a venuje sa aj publikačnej činnosti. V minulosti pracoval na ÚVO a bol vedúcim útvaru verejného obstarávania na MÚ v Trnave. Je jedným zo spoluautorov zákona č. 343/2015.
Špecializuje sa na komplexnú analýzu vnútropodnikových procesov. Svoje skúsenosti nadobudla aj v oblasti firemného nákupu, z ktorého sa snaží preberať viaceré inšpiratívne prístupy a aplikovať ich v podmienkach verejného obstarávania.
Kedy je vhodné vyžadovať certifikáty a aké požiadavky definovať? Ukážeme si vhodné aj nevhodné príklady ich použitia či vyhodnotenia ako aj najdôležitejšie rozhodnutia ÚVO aj Rady ÚVO v tejto oblasti.
Aké rozlišuje zákon osoby, s ktorými sa môžete stretnúť v ponukách? Spravíme si jasno v tom, kedy sa jedná o subdodávateľa, tzv. inú osobu či "vlastnú kapacitu" ako aj v tom, aké podmienky sa na tieto osoby vzťahujú.
Potenciálny konflikt záujmov hrozí v každom jednom obstarávaní. Na našom školení vám ukážeme, ako sa s nim vysporiadať ak je v konflikte štatutár, člen komisie, či osoba, ktoré participovala na príprave zákazky.
Ako definuje zákazku s nízkou hodnotou zákon a ako si ju sami komplikujeme? Na príkladoch z praxe vám ukážeme, ako si proces zjednodušiť a ako si správne nastaviť interné smernice tak, aby vám nezväzovali ruky tam, kde netreba.
Vyberte si typ vstupného podľa Vašich preferencií. Všetky ceny sú uvedené bez DPH.
Nevyhovuje vám termín živého vysielania? Nevadí, z celého školenia bude vyhotovený video záznam, ku ktorému bude mať každý účastník prístup. Záznam bude vyhotovený do 7 dní odo dňa ukončenia školenia.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať.
innovis, s.r.o.
Moldavská cesta 10/B, 040 11 Košice
IČO: 47894458
IČ DPH: SK2024139656
Zápis v OR OS Košice I, oddiel: Sro, vložka č. 36278/V
V takomto prípade máte dve možnosti: podujatia môže zúčastniť Váš náhradník; alebo objednávku stornovať. Zo školenia však bude vyhotovený záznam ku ktorému bude mať každý účastník prístup - celé školenie si tak viete kedykoľvek pozrieť.
Áno. Pri zrušení objednávky do 14 dní pred konaním podujatia sa storno poplatok neúčtuje. Pri zrušení objednávky do 7 dní pred konaním podujatia sa uplatňuje 50%-ný storno poplatok. Pri zrušení objednávky v lehote kratšej ako 7 dní sa uplatňuje 100%-ný storno poplatok.
Svoje návrhy môžete zaslať na kontakt organizátora uvedený nižšie. Súčasne, počas celého podujatia bude k dispozícii aplikácia sli.do, prostredníctvom ktorej budete môcť klásť našim hosťom otázky.
Vedecký park TECHNICOM je špecializovaným výskumno-vývojovým pracoviskom Technickej univerzity v Košiciach, ktorého cieľom je transfer výsledkov výskumu a vývoja do hospodárskej a spoločenskej praxe. Moderné a technologicky prvotriedne vybavené priestory predurčujú vedecký park aj na realizáciu rôznych odborno-vzdelávacích aktivít.
Webstránka hotela